Cara makan GLA Complex untuk kesuburan

8:06 PTG


shaklee gla complex
Semua pasangan yang berkahwin sudah tentu inginkan anak untuk menyerikan kehidupan berkeluarga mereka tapi adakalanya cahaya mata yang dinanti-nanti masih tak kunjung tiba. Memanglah zuriat ini anugerah Allah tapi tak salah untuk kita berusaha. Banyakkan berdoa dan makan makanan yang berkhasiat. Salah satu usaha yang boleh dicuba ialah dengan mengamalkan set kesuburan Shaklee dan paling penting GLA Complex untuk wanita. 
Jadi bagaimana cara cepat hamil langkah demi langkah dengan GLA?
Pertama sekali saya nak ingatkan bahawa kita hanya berusaha.. Secara teorinya gamma linolenik acid dalam biji bunga borage dapat membantu pasangan yang ingin mendapatkan anak untuk senang hamil. Namun ia tetap berbalik kepada Yang Maha Kuasa.
Jadi sebelum berusaha ayuh kita berbanyak mengingati-Nya semoga dianugerahkan cahayamata idaman.
GLA Complex ini diambil oleh isteri, dan saya sarankan di samping GLA complex, isteri juga mengambil set A (Vita Lea, B Complex dan Vita C), untuk persediaan sekiranya hamil. Vita Lea dan B Complex membekalkan asid folik yang cukup bayi mengelakkan kecacatan pada bayi, seperti spina bifida. Boleh juga tambah Energizing Soy Protein untuk menyihatkan sel-sel badan supaya badan mudah menerima segala nutrient2 yang kita ambil. 
Perlu di ingat juga tidak semua org sesuai makan GLA complex cara ini sebab semua orang berbeza. HUbungi saya untuk maklumat lanjut. Dekali lagi, kita berusaha dan bertawakal kepada Allah. Semoga semua pasangan suami isteri yang berhajatkan anak dari zuriat sendiri bakal menimangnya insya-Allah.
** GLA Compleks juga boleh mencantikkan kulit tau! belum cuba belum tau .. (^^,)
kredit to http://metrobestmom.blogspot.com


SMS/Whatsapp Zaharah 019-6536303

You Might Also Like

4 ulasan

Popular Posts