Tips memilih vitamin untuk menambah susu ibu

5:38 PTG

Salam to all,

Alhamdulillah minggu ni aje saya dapat dua tempahan vitamin untuk membanyakkan susu ibu. Kalau dulu orang yang bekerja memberikan alasan untuk tidak memberikan susu ibu kepada bayi mereka, tapi sekarang alhamdulillah boleh dikatakan majoriti ibu yang bekerja berusaha memberikan susu ibu secara eksklusif kepada bayi-bayi mereka. Syabas dan tahniah saya ucapkan. Saya sendiri menyusukan anak-anak saya hampir 3 tahun .. tapi .. saya tak bekerja .. hehehe .. Masa anak yang sulung aje saya bekerja dan alhamdulillah boss saya sangat baik hati. Kebetulan rumah saya tidak jauh dari tempat kerja saya. Setiap hari saya akan pulang ke rumah pukul 10 pagi dan 1 tengahari untuk menyusukan anak saya. Masa tu tak tau sangat nak pump2 ni. Ini 12 tahun yang lalu .. ilmu pumping nih kurang sikit laa .. haha.

Apa kata kita lihat set yang disediakan oleh Shaklee untuk menambah susu ibu.



Set B .. mengandungi Alfalfa, Vitalea, Vitamin C dan B-Complex. Set ini sesuai untuk ibu yang tiada masalah penyusuan. Juga sesuai untuk ibu yang menyusukan bayi yang ada ekzema.





Set 3M .. mengandungi Alfalfa, Ostematrix, Vitalea, B-Complex, Vitamin C dan ESP.  Set ini sesuai untuk ibu yang kekurangan susu ibu, berat badan bayi tidak meningkat dan ibu yang nak kumpul stok susu. Set ini adalah set yang paling laris di pasaran.





Set E .. mengandungi Alfalfa, Vitalea, Ostematrix, B-Complex dan Vitamin C. Set ini sesuai untuk ibu yang mengalami keletihan yang melampau, alah kepada susu lembu, kekurangan kalsium dan selalu stress dengan bebanan kerja.




Set Eu Four Pack .. Set ini mengandungi Vitalea, Vitamin C, Ostematrix dan B-Complex. Set ini sesuai untuk ibu yang menyusukan bayi yang alah kepada herba, ibu yang sering keletihan dan ibu yang selalu kejang dan sakit tulang belakang.



Rezeki semua dari Allah tapi Allah suruh kita berusaha. InsyaAllah segala usaha kita akan diberkati Allah. Semoga perkongsian ini akan memberikan manfaat kepada semua.

Sebelum tu jom baca testimoni ini ..




Untuk maklumat lanjut dan tempahan, jangan segan-segan, sila hubungi saya di zah15@yahoo.com atau sms/whatsapp saya 0196536303.




You Might Also Like

0 ulasan

Popular Posts