Ta-da!!

5:57 PTG



Howdy doodiee semua .. apa khabar? Harapnya semua sihat-sihat sejahtera di samping keluarga terchenta. Kalau rasa badan tak sehat .. apa kata cuba makan supplement? Tapi paling utama pastikan supplement yang u all amik tu dari sumber semulajadi .. bukan organik .. bukan sintetik ya! Kalau tak buat penat je makan .. buat habis duit je tapi kesannya tak bagus untuk jangka masa panjang. Hehehe ..

Well .. hari ni saya nak update tentang kerja mengait saya .. ekceli saya ada menyiapkan beberapa set topi, kasut dan headband sepanjang bulan lepas tapi seperti biasa saya ni asyik kalut aje .. bila dah packing baru teringat belum ambil gambar .. soo .. tak dapat lah nak tunjuk2 u all .. hehe .. tapi alaaa .. pattern biasa-biasa aje yang sama je macam yang saya selalu buat .. tak thrill sangat lah nak tunjuk .. hahaha ..

Anyway .. cardigan yang saya buat (gambar di atas) ni dah laaamaaaaa di tempah oleh customer saya .. sebelum raya lagi .. tapi tak sempat nak siapkan .. lepas tu saya lak tak leh nak fokus mengait sebab anak saya nak UPSR .. entah .. anak yang nak periksa mak nyer pula yang nervous lebih sampai tak tenang hati .. hahaha ... semoga anak saya dan anak-anak kawan-kawan yang sedang membaca entri ini (mana yang anaknya ambil UPSR, PMR, SPM tahun ni) akan mendapat keputusan yang cemerlang .. insyaAllah.

Dua tiga minggu yang lepas saya pergi jalan-jalan kat Sutera Mall, JB ... saya lalu kat sebelah gerai ni.. ternampak dua beg yang sangat comel .. aduuhhh ... teringinnya nak buat beg macam ni .. so saya senyap-senyap snap gambar .. hehehe .. mana lah tau kot satu hari nanti diizinkan Allah saya nak cuba lah buat beg macam ni .. hehe ..



Orait lah .. sampai di sini sahaja buat kali ini .. insyaAllah nanti saya update lagi .. Akhir kata .. stay healthy, saty happy .. semoga ALlah merahmati hidup kalian ... Happy crocheting to crochet lovers!



You Might Also Like

4 ulasan

Popular Posts