Khamis, 28 Oktober 2010

Kopiah



Hello semua,

Semalam saya belajar buat kopiah. Terima kasih yang tak terhingga kepada sahabatku, Asmin Khassim, kerana meminjamkan kopiah anaknya supaya saya dapat meneliti dan mempelajari cara-cara membuat kopiah ini. Tapi hasilnya ni tak ler secantik yang Puan Asmin punya.. maybe sebab benang tu kembang sikit kot .. heh heh. Apa pun .. I am proud of my work. d^_^b


Happy crocheting semua.

3 ulasan:

suri solehah berkata...

emmm...teringat dulu2 mak selalu cerita dia buat kopiah sendiri je kat anak2..jd kita punya semangat nak buat pg beli alatan..tp bila buat mcm susah je..jadilah sy sekarang ni org yg mengagumi sahaja org yg mampu buat ni.. :-)

Ummu Noor berkata...

wah.. impresssive! baru first time singgah blog kak Zara.. sgt2 kagum dengan hasil crochet akak...
Dulu2 pernah buat alas kaki.. pakai benang2 besar (mak dpt kat kilang2 buat t-shirt.. bergulung2). Lps dah siap sayang nak pakai, sbb letih nak buat... so, mmg kagum sape yg suka buat ni.. perlu kesabaran tinggi... teruskan usaha... caiyoo

Min berkata...

tahniah! sangat la cun... i know u punya hand work... memenag mantop semua...!