Rabu, 27 Januari 2010

Tak tercapai akalku

Hello semua,

Hari ini saya nak berkongsi gambar-gambar dari http://www.etsy.com/ Laman web ni menempatkan hasil kerja tangan tak kira dalam bentuk apa pun, crochet ke .. paper craft ke, beadings, sewing .. apa-apa saja lah. Barang-barang yang dijual pun ada yang jual pattern saja, ada jual barang yang dah siap, pendek kata ikut suka hati lah. Tengok punya tengok, terjumpa lah 'kedai' ni http://www.etsy.com/shop/KTBdesigns .. mak ai .. tak tercapai akalku. Tuan punya kedai ni mesti terer giler crochet ni .. korang tengok aje laa apa benda aje yang dia tak boleh buat .. ha .. tengok tengok tengok


set masakan .. siap dengan telur lagi tu ..



toiletries .. botol losyen pun ada tuu


ni .. nak main scrabble atau dam aji .. domino pun ada .. ha . . lagi lagi


nak buat cookies? butter pun ada tu ..


set untuk anak-anak dara berangan .. siap dengan lipstik tu ..

masyaAllah .. cantik cantik sungguh .. pandai nye orang ni .. hmm .. kita bila lagi?? Kalau nak tengok lagi . .pegi la ke http://www.etsy.com/shop/KTBdesigns .. ada banyak lagi .. macam-macam ada ..


Tiada ulasan: