Mini hand bag

7:15 PTG



Assalamualaikum semua,

Lama dah saya dah update tentang kerja kaitmengait saya .. ia masih berjalan seperti biasa cuma agak slow sikit sejak kebelakangan ini sebab saya sibuk sikit dalam dua tiga bulan yang lepas hingga ke hari ini. Mula-mula pindah rumah .. lepas tu bulan puasa .. lepas tu raya .. sekarang ni anak saya sedang menduduki peperiksaan UPSR .. mohon doa kawan-kawan semua semoga anak saya dan semua anak-anak yang sedang dan akan menduduki peperiksaan besar tahun ini agar mendapat keputusan yang cemerlang .. insyaALlah. 

Bila asyik sibuk je dua tiga bulan ni .. badan rasa tak sedap je .. kaki lenguh-lenguh .. aduhh .. inilah dia .. kena terima kenyataan bahawa usia dah semakin lanjut .. badan dah tak kuat seperti dahulu. Bila duduk mengait lama-lama mula lah sakit pinggang .. kebas-kebas. Alhamdulillah selepas saya mengamalkan makan calcium Shaklee sebanyak dua biji setiap hari, hilang dah lenguh-lenguh badan saya ... 

Hmm .. berbalik kepada kerja kaitmengait saya tu .. alhamdulillah walaupun agak lewat .. tapi siap juga handbag kecil untuk anak kawan saya. (Gambar di atas). Ekceli dah siap dah sebelum raya tapi saya tak puas hati dengan hasilnya jadi saya buka kembali dan repair mana-mana yang patut. First time buat beg macam ni .. rasanya saya tak nak lagi lah buat beg sebegini sebab saya rasa bersalah bila hasilnya pada saya tak perfect .. huhu. 

Selain itu seperti biasa saya telah menyiapkan beberapa topi dan kasut yang ditempah. Terima kasih kepada customer-customer yang baik hati dan sabar menanti .. =) 




Ada banyak lagi sebenarnya tapi tak snap gambar pula .. hehe.. 


OK .. sekian buat kali ini .. semoga ketemu di lain entri .. adios amigos .. 

Happy crocheting!!


You Might Also Like

0 ulasan

Popular Posts