Order bulan November 2011

5:49 PG


Assalamualaikum kawan-kawan.

Phewh! November bulan yang sangat bz untuk saya dalam tahun 2011 ni .. ha ha .. agaknya lah ... rasa-rasa macam setiap bulan pun bz je .. cuma bulan November 2011 banyak perkara yang perlu diberi perhatian. Bermula pada awal November anak-anak sibuk dengan exam akhir tahun sekolah agama, kemudian peperiksaan akhir tahun sekolah kebangsaan, sambutan Hari Raya Haji, birthday 'baby' saya yang ke-5 tahun (huhu .. dah besar dah anak ummi!) dan akhirnya kelas tambahan untuk anak dara saya yang akan mengambil peperiksaan UPSR tahun hadapan. Cuti sekolah untuk anak saya baru bermula secara rasminya hari ini 2hb Disember 2011 .. so boleh lah saya rehat sikit. 

Seperti biasa, despite my hectic routines everyday, alhamdulillah saya mendapat beberapa tempahan booties dan topi seperti biasa. Terima kasih yang tak terhingga saya ucapkan kepada semua yang menyokong dan menempah topi-topi dan booties-booties tersebut. 






Some of the items i've crocheted *_~

Happy Birthday Faiz!!


Alright then.. sehingga ketemu lagi di entri akan datang.. gracias, adios monalitos.




You Might Also Like

0 ulasan

Popular Posts