Rabu, 11 Februari 2015

Hilangkan lenguh badan dan sakit pinggang tanpa ubatan





Teringat saya 4 tahun  yang lalu semasa saya start biz mengait saya ni. Mula-mula iklan kat mudah.com kemudian order masuk berpusu-pusu alhamdulillah sampai lenguh badan dan sakit pinggang lah mengait tak henti henti .. alhamdulillah syukur sangat. Tapi sampai satu tahap saya rasa penat sangat dan ambil keputusan untuk slow down. Kenapa? Pertamanya kerana saya rasa macam tak ada masa lagi untuk keluarga walaupun saya duduk rumah sepenuhnya. Masa saya banyak di habiskan untuk mengait sahaja. Oeder banyak dan nak kejar dateline. Kedua, saya dah jatuh cinta dengan Shaklee.

Macamana saya jatuh cinta dengan Shaklee?

Bila setiap hari duduk mengait dari pagi hingga tengahari kemudian sambung petang dan malam, badan saya mula lenguh dan sakit pinggang. Setiap hari bangun dari tidur memang sakit sangat rasa pinggang. Rasa macam penat je. Saya mula mencari vitamin-vitamin untuk kesihatan. Macam-macam brand saya cuba tapi tak dapat juga hilang lenguh dan sakit pinggang saya ni .. sehinggalah saya berjumpa dengan Ostematrix Shaklee. Alhamdulillah selepas mengambil Ostemartrix selama dua minggu .. alhamdulillah .. hilang terus lenguh badan dan sakit pinggang bila mengait. Tido malam pun lena je..bangun pagi pun rasa fresh je. Korang nak cuba? Highly reccommended! Kalsium Shaklee ni bukan setakat kalsium biasa je tapi dia ada kandungan magnesium, zinc, copper, boron dan vitamin D yang SEIMBANG .. yang telah dikaji dan diuji dan dihasilkan khas untuk mudah diterima badan berbanding tablet kalsium mahupun susu kalsium yang terdapat di pasaran. Pengambilan kalsium berlebihan boleh menyebabkan batu karang. So .. amat penting kita ambil kalsium yang yang berkualiti. Baru lah hilang lenguh badan dan sakit pinggang tu.



163525_10151573625154368_1860145595_n



Okay .. happy crocheting semua .. dan stay healthy yer.

Tiada ulasan: