Setiap yang berlaku ada hikmahnya

8:57 PTG


.... Something turns to nothing
and nothing makes you cry
there are something in that something
its gone and you wonder why
life can't be lived in one thing
for that one thing could be that something
so wipe those tears of nothing
for tomorrow there will be something.....




Assalamualaikum semua.

Hmm .. lain macam je tajuk entri saya kali ni kan.. huhu .. saya memang tengah rasa kehilangan.. sedih.. sayu .. **sigh**. My life used to feel so complete. I used to have my dreams. I used to have a place i can always turn to or refer to. I could spend hours and hours just by admiring and looking at the beautiful pictures .. but now its all gone .. now .. i have nothing ..zero .. all my hard work, my dreams, my inspiration, my memories .. all are gone.. sedih .. sedih sangat. U all nak tau ke apa yang saya merepek kesedihan nih? Betul nak tau? Apa yang saya sedih sangat ni .. apa yang membuatkan saya rasa kehilangan sangat ni .. semuanya kerana laptop saya KAPUT .. rosak. Mesti u all kata .. "ek eleeh .. laptop rosak ke .. beli aje laa baru" .. memang .... memang husband tercinta saya dah belikan laptop yang baru (thanks dear!).. tapi ia tetap tidak dapat mengganti dan mengubati kesedihan saya sebab dalam laptop saya yang rosak itulah tersimpannya beratus-ratus file pattern, gambar-gambar, tutorial, dan sumber rujukan saya kepada dunia CROCHET saya. Dan kebanyakan pattern2 tu saya belum berkesempatan nak mencubanya lagi di sebabkan kesuntukan masa. Penat lelah saya selama 3 tahun 6 bulan di bumi United Kingdom mentelaah, buat research, mengumpul.. hilang begitu saja. Sedih... sedih sangat..... uwaaaaaaaa... :((

Apa pun .. hidup mesti diteruskan. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.. nasihat saya kepada kawan-kawan semua .. sayangilah apa yang ada disekeliling anda ketika ini .. when its gone .. there's nothing you can do to get it back .. huhu.

Anyway .. this the latest order yang baru saya siapkan. Kasut dan topi ni di order oleh Cik Mas dari http://misschokodoxstory.blogspot.com/ .. harapnya berpuas hati.


Ok then .. terima kasih kerana sudi membaca ngomelan saya hari ini. Semoga hari-hari yang mendatang membawa kegembiraan kepada kawan-kawan semua. 

Happy Crocheting!!


You Might Also Like

3 ulasan

Popular Posts